Boek

Elke ondernemer wil tevreden klanten, maar bijna niemand slaagt daarin.

Binnen klantgerichte organisaties is iedereen zich terdege bewust van zijn verantwoordelijkheden


Waarom AI overschat wordt en het nog steeds om de mens draait
Hoewel veel bedrijven klantgericht willen zijn, slagen slechts weinigen erin de klant echt tevreden te stellen.

De sleutel tot succes is het uitbouwen van een klantgerichte cultuur: een cultuur waar zowel de leiders als de medewerkers van een organisatie zich op elk moment bewust zijn van hun rol tegenover de klant.

Binnen klantgerichte organisaties is iedereen zich terdege bewust van zijn verantwoordelijkheden. Als gevolg van dit bewustzijn werken deze bedrijven hard aan het nog verder optimaliseren van hun klantgerichtheid. Om zo hun ‘ruwe diamant’ te polijsten tot een prachtig glanzend juweel. De ruwe diamant laat je in meer dan 100 tips zien hoe je een klantgerichte bedrijfscultuur opbouwt. Het boek is o.a. online te bestellen.

Vorig bericht Finale Dutch Food Week: uitreiking 3 Waarde-Ringen
Volgend artikel Meer banen en meer duurzame energie op Brabantse bedrijventerreinen

Nu op WijBrabant